מדיניות האיכות
- מדיניות האיכות של החברה נגזרת מדרישות תקן ISO 9001 – מהדורה 2015 ומגישות מודרניות לניהול איכות.
- מדיניות הבאמ“ת של החברה נגזרת מדרישות ת“י 9301 מהדורה 207 ומגישות מודרניות לניהול באמ“ת.
- החברה רואה בשביעות רצון הלקוחות ובהגברת שביעות רצונם את החלק החשוב ביותר של מדיניות האיכות ובאמ“ת.
- החברה רואה בהגברת שביעות רצונם של הלקוחות מטרה ראשונית בניהול החברה, תוך שמירה על רמת רווח מתאימה.
- ביצוע התהליכים בחברה יתקיים תוך שיפור מתמיד ושאיפה למצוינות, תוך הפקת לקחים, תוך שימוש בפעולות מתקנות, בדיקות אפקטיביות ובדיקות הטמעת מערכות ניהול האיכות ובאמ“ת במסגרת סקר הנהלה ומבדקים פנימיים.
- המוצרים מסופקים בהתאם לתנאים בחוזה או הזמנה בכפיפות לדרישות המוגדרות בה ע“י הלקוח ובהתאם לדרישות התחיקתיות.
- השירות בחברה מבוצע בהתאם לדרישות התחיקתיות והלקוח.
- החברה מקצה משאבים נאותים ועובדים מיומנים לפעילויותיה, פעולת להכשרה והסמכת עובדים לביצוע משימותיהם כמפורטת במדריך האיכות ובאמ“ת.
- כל עובד חדש בחברה מקבל הדרכה בנושא מדיניות האיכות, בטיחות, נהלי עבודה והציפיות ממנו לפני תחילת עבודתו.- מי מקבל הדרכה בנושא באמ“ת?
- ההתקשרות עם העובד תבוצע ע“פ חוזה ההתקשרות אישי, תינתן לעובד הכשרה מקצועית לפי הצורך ובהתאם לתפקיד המיועד.
- המחויבות לניהול איכות ובאמ“ת חלה על המנהלים והעובדים בחברה.
- החברה תוודא הפצת מדיניות האיכות ובאמ“ת כשהיא מתוקשרת, ממומשת ונשמרת לכל עובדי החברה.
- הנהלה מתחייבת לנקוט בכל האמצעים הדרושים ליישום מערכת ניהול האיכות ובאמ“ת עבור כל השירותים והמוצרים בחברה, תוך בחינת אפקטיביות לתהליכים באופן מתמיד ומכוון לשיפור מתמיד.
- ההנהלה מאשרת בזאת את מדריך האיכות ובאמ“ת ואת הנהלים והנספחים הנילווים אליו, המתארים באופן מדויק ונכון את מערכת ניהול האיכות ובאמ“ת.
- החברה תקבע מטרות מדידותלניהול מערכת האיכות ובאמ“ת ותסקור את ביצועם ורמת האפקטיביות שלהם במסגרת ביצוע סקרי הנהלה. כמו כן יבדקו המטרות במסגרת מבדקים פנימיים לשיפור מתמיד, תוך התייחסות ליעדים שנקבעו.
- מדיניות האיכות ובאמ“ת הוגדרה ואושרה על ידי מנכ“ל החברה והופצה לכל עובדיה.
- אפקטיביות מדיניות האיכות ובאמ“ת תבדק בסקרי הנהלה ויבוצעו עדכונים והתאמות ככל שידרש.
- הנהלת החברה מעורבת באופן פעיל בניהול האיכות ובאמ“ת ומחויבת לפעילות לשיפור מתמיד וכל זאת במטרה להשביע את רצון הלקוח ולענות לדרישותיו.
- המדדים המעידים על רמת איכות שירותי החברה הם:
- עמידה בדרישות החוק והתקנים הרלוונטיים.
- מידת שביעות הרצון של לקוחותיה.
- עמידה בדרישות מחזיקי עניין נוספים.
בברכה,
רועי כץ - מנכ"ל