מדיניות האיכות
  • מדיניות האיכות של החברה נגזרת מדרישות תקן ISO 9001 – מהדורה 2015 ומגישות מודרניות לניהול איכות.
  • מדיניות הבאמת של החברה נגזרת מדרישות תי 9301 מהדורה 207 ומגישות מודרניות לניהול באמת.
  • החברה רואה בשביעות רצון הלקוחות ובהגברת שביעות רצונם את החלק החשוב ביותר של מדיניות האיכות ובאמת.
  • החברה רואה בהגברת שביעות רצונם של הלקוחות מטרה ראשונית בניהול החברה, תוך שמירה על רמת רווח מתאימה.
  • ביצוע התהליכים בחברה יתקיים תוך שיפור מתמיד ושאיפה למצוינות, תוך הפקת לקחים, תוך שימוש בפעולות מתקנות, בדיקות אפקטיביות ובדיקות הטמעת מערכות ניהול האיכות ובאמת במסגרת סקר הנהלה ומבדקים פנימיים.
  • המוצרים מסופקים בהתאם לתנאים בחוזה או הזמנה בכפיפות לדרישות המוגדרות בה עי הלקוח ובהתאם לדרישות התחיקתיות.
  • השירות בחברה מבוצע בהתאם לדרישות התחיקתיות והלקוח.
  • החברה מקצה משאבים נאותים ועובדים מיומנים לפעילויותיה, פעולת להכשרה והסמכת עובדים לביצוע משימותיהם כמפורטת במדריך האיכות ובאמת.
  • כל עובד חדש בחברה מקבל הדרכה בנושא מדיניות האיכות, בטיחות, נהלי עבודה והציפיות ממנו לפני תחילת עבודתו.- מי מקבל הדרכה בנושא באמת?
  • ההתקשרות עם העובד תבוצע עפ חוזה ההתקשרות אישי, תינתן לעובד הכשרה מקצועית לפי הצורך ובהתאם לתפקיד המיועד.
  • המחויבות לניהול איכות ובאמת חלה על המנהלים והעובדים בחברה.
  • החברה תוודא הפצת מדיניות האיכות ובאמת כשהיא מתוקשרת, ממומשת ונשמרת לכל עובדי החברה.
  • הנהלה מתחייבת לנקוט בכל האמצעים הדרושים ליישום מערכת ניהול האיכות ובאמת עבור כל השירותים והמוצרים בחברה, תוך בחינת אפקטיביות לתהליכים באופן מתמיד ומכוון לשיפור מתמיד.
  • ההנהלה מאשרת בזאת את מדריך האיכות ובאמת ואת הנהלים והנספחים הנילווים אליו, המתארים באופן מדויק ונכון את מערכת ניהול האיכות ובאמת.
  • החברה תקבע מטרות מדידותלניהול מערכת האיכות ובאמת ותסקור את ביצועם ורמת האפקטיביות שלהם במסגרת ביצוע סקרי הנהלה. כמו כן יבדקו המטרות במסגרת מבדקים פנימיים לשיפור מתמיד, תוך התייחסות ליעדים שנקבעו.
  • מדיניות האיכות ובאמת הוגדרה ואושרה על ידי מנכל החברה והופצה לכל עובדיה.
  • אפקטיביות מדיניות האיכות ובאמת תבדק בסקרי הנהלה ויבוצעו עדכונים והתאמות ככל שידרש.
  • הנהלת החברה מעורבת באופן פעיל בניהול האיכות ובאמת ומחויבת לפעילות לשיפור מתמיד וכל זאת במטרה להשביע את רצון הלקוח ולענות לדרישותיו.
  • המדדים המעידים על רמת איכות שירותי החברה הם:
  • עמידה בדרישות החוק והתקנים הרלוונטיים.
  • מידת שביעות הרצון של לקוחותיה.
  • עמידה בדרישות מחזיקי עניין נוספים.
 

בברכה,
רועי כץ - מנכ"ל